nouăzeci şi nouă de feluri de a muri (22)

La proces, acuzatul a declarat în repetate rânduri că, deşi o iubise sincer, n-a avut de ales şi a trebuit s-o ucidă din pricină că, în seara crimei, în timp ce stătea pe pat şi citea, ea îşi legăna piciorul în mod cu totul haotic, nereuşind nici în ruptul capului să ţină ritmul melodiei care se auzea în fundal – şi asta nu o singură dată. Situaţia a fost agravată, potrivit unor surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, de faptul că era vorba de cvartetul Tomasz Stanko, cunoscut ca având una dintre cele mai solide secţii ritmice din lume. Asta era cu adevărat inacceptabil. „Nu e prima oară când ne confruntăm cu incidente de felul acesta. Trebuie să ai o gândire realmente muzicală pentru a înţelege aşa ceva”, susţin aceleaşi surse. Folosirea, ca armă a crimei, a oudului proaspăt achiziţionat de către muzician a fost pusă pe seama întâmplării.

13 comentarii la „nouăzeci şi nouă de feluri de a muri (22)

  1. lucia

    m-am gandit si eu c-as putea ucide pe „le pas du chat noir” …
    poate ca-i totusi prea banal…

    tomasz stanko e ingeresc.

    Răspunde
  2. lucia

    cam toti scandinavii sunt d-zeiesti…si garbarek tot d-zeiesc e…n-are cum fi d-zeu 🙂

    molvaer n-am acasa
    dar palle mikkelborg+garbarek – shankar….

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.