Dap, se apropie perioada aceea a anului. Iar acestea sunt nominalizările pentru cel mai bun film.
THE TREE OF LIFE. Schizofrenic şi de o pompozitate adesea ridicolă. O nucă pe jumătate găunoasă, unde partea stricată o contaminează şi pe cea sănătoasă.
MIDNIGHT IN PARIS. Desigur, cel mai bun WA din ultimii 10 ani sau ceva. Rezistă la revedere. Preferatul meu so far.
THE ARTIST. O meditaţie (right…) în alb-negru-şi-fără-sonor despre vechi vs. nou în artă. Şi în viaţă. Impecabil realizat: de-a dreptul frumos pe alocuri. Aplauze!
THE DESCENDANTS. O dramă clasică şi cinstită. A câştigat şi la Golden Globes.
MONEYBALL. O poveste americană in a low key despre oameni îndrăzneţi, cu idei. Din fericire, câteodată îmi plac poveştile americane despre oameni îndrăzneţi, cu idei.
THE HELP. (va urma)
HUGO. (va urma)
WAR HORSE. Fuckin’ Lassie – with a horse instead.
EXTREMELY LOUD AND INCREDIBLY CLOSE. (va urma)
[hr]
Păreri? Comentarii? Impresii? Şi mai ales:
Până acum:
Copacul – încă nu m-am decis cum să-l descriu, dar în principiu nu prea mă încântă nici pe mine
Miezul nopții – cea mai simplă idee de film al lui Woody din ultimii ani; dar, cum de altele mai interesante s-a ales praful, MiP rămâne simpatic
Mingea – bun, nu zic nu; încercare desăvârșită de a-l transforma pe Pitt în Robert Redford
Hugo – cald, idealist
Help – nay
Restul la (va urma). Chiar vreau să văd și eu The Artist. Nu știu dacă vreau să văd Extremely Loud…, la cât de mult îmi place romanul, Academia e cam singura care s-a trezit să-i fi plăcut filmul.
Mie mi se pare enervantă neincluderea Melancoliei la cel mai bun film străin. În fine, măcar e A Separation, care merită clar să.
I’d probably watch The Tree of Life, The Artist, Moneyball and maaaybe The Help. That’s about it.
Gata. Bifate toate. Eu zic să ia Artistul. Mai la actrițe să o văd pe Marilyna.
eu zic că va lua
mi-a placut the tree of life. desi i se pot reprosa multe.
extremly loud an incredibly close e un candidat bun. are cam tot ce trebuie ptr un film ca sa ia oscar.
hugo e simpatic, dar naiv construit si m-am plictisit dupa jumatate din el.
cum nu-s fan woody, nu inclin spre Midnight in Paris. e mai bun decat ultimele. da e facil si in afar de o comedioara simaptica si intelecta, iti trebe mult pact cu fictiunea ca sa dai crezare. slabut din pmdv.
restul inca nu le-am vazut.
Zis-ai bine la partea de „tot ce trebuie ptr un film ca sa ia oscar”. Cerșeală curată.
se pare că a cerşit în zadar 🙂