Electric Castle 2015

Am vrut să scriu despre Electric Castle imediat după încheierea festivalului. Mi-am dat însă seama că orice aș spune s-ar pierde probabil printre nenumăratele cronici scrise la fața locului și în fierbințeala momentului, așa că am așteptat ca lucrurile să se potolească, iar apele să se mai așeze. Literally.

ElectricCastle_poster_48x68_final2

Pe scurt, că altfel nici nu știu. Nu știu pentru alții cum e, dar pentru mine festivalurile au legătură în primul rând cu oamenii & atmosfera, cu feeling-ul locului. Iar din punctul ăsta atmosfera a fost cea mai relaxantă cu putință. Experiență a fost super-pozitivă, senzația de comunitate / comuniune mult mai prezentă decât la alte manifestări de gen, comunicarea organizatori-participanți peste așteptări de eficientă, având în vedere condițiile meteo vitrege, ca să nu spun mai mult. Partea bună e ploaia și fenomenele care au însoțit-o au contribuit, paradoxal, la crearea și consolidarea brand-ului festivalului, ceea ce nu e puțin lucru. Memele, ironiile virale care au umplut Facebook-ul mult timp după încheierea festivalului au echivalat cu o campanie de marketing solidă, ducând la asocierea, pentru următorii douăzeci și cinci de ani, a cizmelor de cauciuc cu Bonțida și cu EC. 

La modul propriu, ce am învățat din povestea asta se poate folosi la edițiile viitoare, și anume, că cea mai mare greșeală e să crezi că te poți feri de noroi – asta e o greșeală de începător, după care-i puteai dibui pe cei ajunși de puțină vreme la concerte. La sfârșitul zilei, am fost martorii unei democrații perfect puse în practică: toată lumea arăta la fel 😀 .

Bottom line, e de mers clar, ne vedem la anul.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.